lørdag 20. februar 2016

Kjølige dager på Sørlandet


Det ble noen kjølige februardager på Sørlandet denne uka. Lite fisking, lite fangst, men jeg så et par pene som var etter sluken.

Soloppgang

Det ble et par små turer med fiskestanga, bl.a. en vestover mot Reme og en inn mot Mandal, men det var bitende kaldt og jeg stod ikke lenge i ro. Noen kast også like ved hytta når sjøen var vennlig ble det også, men ingenting. Det var kun på Reme at jeg så fisk etter sluken. Pene var de. Kiloen kanskje den ene?

Denne var sjøørreten etter

Nok i kaldeste laget for det beste fisket antar jeg. Jeg kom ned med en god forkjølelse og dro hjem med den samme. Ingen bedring. Sikkert kulda og temperaturforskjellene ut og inn etter ved som har gjort at jeg fremdeles er like forkjølet. Typisk.


Det blir mest sannsynlig ny tur nedover i påsken. Satser på litt mildere vær da.

1 kommentar:

Aud sa...

Fint å være på tur, men kjedelig å bli forkjøla.
God bedring :-)

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.