torsdag 21. januar 2016

I akebakken


Vi skippet de to siste timene i dag. Med god grunn. Skulle vi få oss en tur i akebakken før mildværet setter inn, ja så måtte det skje i dag.


I strålende vær tok flere av klassene på skolen jeg jobber fri de to siste timene i dag og dro i akebakken. Klassene jeg underviser la også i vei. Mattetimene mine gikk ut til fordel for aking. Ungdommen sa ikke nei til det.









Flotte timer i bakken ble det, med hyl og skrik + et par småskader. Slik skal det vel være. Frisk vinterluft, kaldt og krystallklart vær er vi ikke bortskjemt med i Haugesund hvor jeg bor. Derfor sikret vi oss disse timene i dag i stedet for matte. Ungdommen overlever vel.







Vi kan vel si at det var en fin dag på jobb, i dag også.

PS. Klikk på bildene for større versjon.

2 kommentarer:

Aud sa...

Så gøy det ser ut :-)

moroglillemann sa...

Et jublende Ja!! herifra :-D Skulle ønske at fleire skuler gjor det der inni mellom. Kjenner et par som hadde lærere som tok dei med ut for å ha norsk, naturfag i skogen, dro på turer, dro på skøyter osv. Dei gjor det strålende videre på skule, og sitter att idag med et godt minne om en god skule og om god læring.
Såg ut som en super dag :-D Sånn lærer ønsker eg til mine.

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.