mandag 23. april 2018

Frysetørket turmat


En liten ladning frysetørket turmat kom i posten i dag. Noe kjent og noe ukjent som blir spennende å prøve.

Det er Hekta på Tur som har levert meg turmaten nevnt her. Hekta på Tur er sponsor på bloggen.

Det har blitt mye Real de siste årene, og jeg har nok blitt litt lei, mye smaker likt. Trek'n Eat har jeg forsøkt før og er godt fornøyd med dette merket.

Franske Voyager er ny turmat hos meg og skal bli spennende å smake ut. Positivt også at maten serveres i miljøvennlig, resirkulert emballasje. Kanskje allerede til helga tar jeg med meg en pose og to med fransk mat på første fjelltur i år.

Jeg har fremdeles endel poser Real liggende fra i fjor. Frysetørket turmat er ok å ha med på tur, men er først og fremst tenkt med som nødmiddag skulle fiskelykken utebli.

PS. Hekta på Tur er en av hovedsponsorene på bloggen og har levert meg turmaten nevnt i innlegget her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.