søndag 6. august 2017

Høstlig søndag morgen


Det ble en liten fisketur i morges i nesten litt høstlig vær synes jeg, selv om temperaturen ikke var så ille da.

Et fiskevann ikke langt unna ble besøkt for å dempe litt av fiskeabstinensene som jeg hadde etter en sørlandstur med lite fiske og magert resultat.

Ei heller ble det resultat i morges, men jeg hadde et artig utras og et par kjenninger. Ørreten i dette vannet kan være vrien å lure på denne tiden av året. Det var på svart, modifisert møresild ørreten var mest på i dag.

Resten av dagen har vært brukt til bildegjennomgang og klargjøring. Om ikke mange dagene legger jeg ut blogginnlegget fra turen min på Hardangervidda vest i sommer. Det innlegget blir fyldig med både bilder og tekst fra 17 dager på vidda.

Stay tuned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.