søndag 4. desember 2016

Ingen fangst, men fint ved fjorden


Det ble noen timers fiske ved fjorden i dag også, men med magert resultat. Nada, null og nix.

Det var 7-8 grader mildere i lufta i dag enn da jeg var på samme sted i går. Langt bedre vær og helt vindstille. Nydelig egentlig.


På stigende flo burde det jo være en sjans i havet å få kjenning med fisk i dag. Jeg så at Richard på Ørretbloggen hadde tatt sjøørret på Vaskebjørnen (bildet øverst) sist uke i sør-fylket. Den burde vel også funke her i nord-fylket? Neida, ikke et napp en gang der jeg var de timene jeg fisket i dag.


Jeg får forsøke igjen neste helg. Artig likevel å svinge fluestanga igjen i dag. Må bare huske på litt varmere benklær i vadebuksa neste helg. Det var til tider småkjølig nedi der i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.