søndag 30. oktober 2016

Seint i oktober


Tidlig opp denne siste søndagen i oktober og kursen satt østover til en fjordarm. Først og fremst sjøfiske i dag.


Jeg kan ikke skryte på meg særlig fangst i dag, kun småtasser som havnet i håven. Likevel en finfin tur selvom duskregnet vedvarte så og si alle timene jeg var ute. Ikke så mye å bli våt av og så lenge det var blikk stille så gjorde det heller lite.


Frokosten og termoskaffen tok jeg ved fjorden. Smaker jo ekstra godt ute.


Jeg oppdaget også på den fuktige måten at jeg hadde en stor flenge i den ene gummistøvelen. Knappe ett år gamle støvler. Irriterende greier!


Det er i allfall høstlig ute nå helt på tampen av oktober. Ennå litt farger å se, men nå er det snart slutt også på det. Vintertiden er i gang. Klokka er stilt en time tilbake.



På turen fikk jeg filmet en artig sekvens også, men det får jeg komme tilbake til litt seinere her på bloggen. Kan si så mye at det var rimelig erotisk det jeg fanget på film.

Neste tur neste helg antar jeg. Trolig ikke noe før det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.