fredag 20. mai 2016

Jeg har prøvd Raw Bite


Jeg har hatt med meg et par slike energibarer på de siste turene. Finfin energi-boost når det trengtes i brattene.

I siste forsendelse fra Hekta på Tur fikk jeg med to esker Raw Bite. En med Vanilla Berries og en eske med Raw Cacao. Jeg har prøvd begge og disse blir garantert med på langtur i sommer som energi-boost under vandring.


Et stort pluss med Raw Bite synes jeg er at foruten å være økologisk, så er disse både gluten-og laktosefri. Sukkerinnholdet er kun fra fruktsukker (fruktose).

Innholdet av nøtter og frukt i energibaren på bildene her er dadler, mandler, cashewnøtter, tranebær, kirsebær, blåbær, rosiner og vanilje. Litt uvant konsistens synes jeg, litt som marsipan, eller litt kransekakeaktig kanskje. Jeg liker forresten kransekake.

Raw Bite kommer i 50g energibarer. Et par slike pakkes i topplokket på sekken i sommer. Vil komme godt med.

Her finner du mer info om Raw Bite bl.a. om energiinnholdet.

Jeg har fått levert Raw Bite fra Hekta på Tur som sponser bloggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.