mandag 9. mai 2016

Foredrag i Nedre Vats!


Onsdag 11. mai holder jeg foredrag på Nesheimtunet i Nedre Vats. På tur i Femundsmarka med ryggsekk, telt og fiskestang, er tema.

Det er i Nedre Vats det skjer kommende onsdag altså, i godt samarbeid med Nordic Outdoor. Jeg forteller i ord og bilder om den flotte turen jeg i godt selskap hadde i Femundsmarka sommeren 2015. Kanskje den aller fineste turen jeg har hatt til nå inn i dette flotte villmarksområdet.

Det starter kl. 19.00. Selve foredraget har en varighet på litt over en time. Etter foredraget blir det VillmarksQuiz med fine premier. Det er undertegnede som avholder quizen. Ikke vær redd, det blir gitt alternativer til spørsmålene.

Mulig å kjøpe lett mat og drikke der.

Det er 100.- i inngangspenger (kun kontanter).

Håper jeg treffer flere av bloggleserne der.

Info om arrangementet finnes også på Facebook her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.