torsdag 12. mai 2016

En hyggelig kveld i Nedre Vats!


Det ble en virkelig fin kveld i Nedre Vats onsdag denne uken, der jeg holdt foredrag om Femundsmarkaturen sist sommer.

På flotte Nesheimtunet ved Vatsvatnet ble jeg servert god mat før jeg holdt både foredrag og villmarksquiz. Vats tronet på toppen av temperaturlista i Norge denne dagen kunne Yr melde, så det store innrykket var ikke ventet, men rundt 15 tur- og fiskeinteresserte ble med på turen gjennom Femundsmarka i ord og bilder.

Trivelige folk jeg fort fant tonen med. Skulle jo bare mangle, tur og friluftsmennesker er jo de aller hyggeligste å være sammen med. Villmarksquizen satte tydeligvis forsamlingen på prøve, men til slutt var det Viktor som stakk avgårde med fiskeutstyret levert av Nordic Outdoor/Sølvkroken.

En flott og trivelig kveld og takk for invitasjonen, Eirik Reinsnos (Nordic Outdoor)! Jeg kommer gjerne igjen.

Foto øverst i innlegget: Eirik Reinsnos

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.