søndag 31. januar 2016

Sist i januar


Etter stormen denne helga hadde jeg god tro på at fisken var i bett, men det var den nesten ikke der jeg var i dag.

Forsøkte både med haspelstanga og fluestanga til sammen noen timer i dag på to gode plasser jeg vet om. Den første plassen jeg var gav ingen kjenning i det hele tatt, ser man bort fra et blåskjell.


Plass nummer to i dag gav heldigvis litt mer, men ikke mye å skrive hjem om egentlig. En liten tass på fluestanga og en litt større på sluken.


Det var en tur i skiftende vær i dag i ikke mange plussgrader. Opplevde både hagl, sludd og snø mellom solgløttene.

Det ble det hele i dag. Nå gjør jeg meg klar for februar. Mildværet må gjerne fortsette. To uker til vinterferien.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.