mandag 20. april 2015

Nedtelling og utforbakke mot sommer


To måneder til nå! To korte måneder til jeg igjen befinner meg inne i Femundsmarka. Da er det to år siden sist. Det er utforbakke mot sommer. Full nedtelling!

Travle dager på jobb kommende uker, men forsøker å utnytte helgene så godt det lar seg gjøre til tur og fiske. Samtidig så kan jeg ikke unngå å tenke framover mot sommerturene. Det merkes at dagene flyr og tida går fort nå.

Planene fra i vinter er gjeldende fremdeles. 20. juni er det inn i Femundsmarka og denne gang sammen med flere Haugalendinger som nevnt tidligere her på bloggen. Det blir moro. Det er tenkt en ukes tid inne i marka, men det er opp til hver enkelt. Hvor lenge jeg blir, vet jeg ikke ennå, men en god uke blir det helt sikkert. Jeg vil i alle fall ha tid til å vandre helt der inne i Kratlland, inn mot svenskegrensen og jakte pen røye igjen, som bildet øverst viser, fra turen i 2012.

Det er flere alternativer etter Femundsmarka i sommer. Vinteren og snøen avgjør egentlig hvor, men Lomsdal-Visten og Børgefjell er hete kandidater til tur, samt også Hardangervidda.

Men, før sommeren så skal også nærfjellene besøkes på noen helgeturer. Bare snøen går der snart.

Det telles ned.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.