lørdag 26. juli 2014

Vätsäri-rundtur rutevalg


Jeg har allerede fått flere henvendelser om rundturen min i Vätsäri ødemarksområde jeg gjennomførte nå i juli. Flere har spurt om rutevalget mitt, hvor jeg padlet og hvor jeg bar. Til dere og andre som kanskje også lurer på nettopp det så har jeg her enkelt tegnet inn ruta på kartbladene som dekker området jeg var i. Det gir vel en grei oversikt.

Kartbladene er de finske 1:50 000-kartene med kodene W524 (Sevettijärvi) og W523 (Suolisvuono). De som etterspør eventuelt gps-logg eller lignende kan glemme det. Jeg bruker ikke slikt. Åpne bildet av kartet i et nytt vindu i nettleseren. Da får du en mye større versjon å se.

Turrapporten med bilder fra Vätsäri blir nok ikke klar før ut i august en gang regner jeg med. Enn så lenge får du kikke på teaseren jeg la ut. God tur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.