torsdag 13. mars 2014

Lyst på nytt multisnøre?


Trenger du nytt multifilamentsnøre på snella så har du muligheten til å skaffe deg en spole her på bloggen.

Jeg har brukt FINS Windtamer siden før jul og er godt fornøyd så langt, både til sjøørretfisket og til brunørreten som nettopp har våknet etter vinteren. Dette snøret blir sittende på mine sneller også til fjellfisket til sommeren, til langturene jeg har planlagt da.

Jeg har fått noen spoler med FINS Windtamer i 0,127mm og 0,152mm dim. av Salar Sportsfiske som lesere av bloggen kan få sjans til å vinne i liten konkurranse. Litt "rosablogg'ish" riktignok slike konkurranser på blogger, men jeg tror dere overlever. De som har fulgt bloggen en stund vil kanskje ha et fortrinn i konkurransen.

For å vinne en spole med 137 meter Windtamer så må du per mail til bjarnehs(at)gmail.com fortelle når bildet nedenfor er tatt (dato og årstall på blogginnlegget det finnes i). Merk mailen med "Konkurranse". Husk å oppgi navn og adresse i mailen. Frist for å delta er midnatt søndag 16. mars. Mandag 17. mars blir 3 vinnere offentliggjort med fornavn og by/sted i et innlegg her på bloggen. Vinnerne får også kjapt svar på mail. Spolene sendes avgårde til vinnerne til uka.

Når (dato og årstall) ble dette bildet postet på Bjarnes turblogg (Hint: i fjor en gang):

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.