torsdag 26. september 2013

Forberedelser


Det nærmer seg overnattingstur for valgfag friluftsliv-klassen jeg og Per Andreas underviser i år på skolen jeg jobber. I ettermiddag fylte jeg Ally med 6 sekker ved som jeg padlet ut til øya vi skal ha basecamp på til helga.

Jeg satte også et ørretgarn i kveldingen, selvsagt med tillatelse fra grunneierlaget i vassdraget. Det skal bli spennende å trekke det sammen med elevene i morgen. Blir det fangst så må vi selvsagt tilberede et fiskemåltid. Da kommer den til sin rett den flotte bålpanna som Espegard i Hallingdal har spandert på oss. Den blir fin å ta i bruk. Nå er i allefall veden allerede på plass. Da gjenstår det å krysse fingrene for godt vær. Det ser lovende ut!

2 kommentarer:

Unknown sa...

God tur!

Bjarne Heyerdahl Sætrang sa...

Takk for det. Rapport fra den turen kommer her på bloggen :)

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.