tirsdag 19. mars 2013

Trivelig kveld!


Det ble en aldeles trivelig kveld hos Salar Sport der jeg fortalte om turen min på Hardangervidda i 2011 og viste mange bilder derfra. Bortimot 30 sportsfiskere fylte kurs-/møtelokalet i butikken til Frode. Det var vel så og si fullt av både yngre og eldre petri brødre.

Det er utrolig hyggelig å treffe likesinnede på en slik kveld. Etter foredraget ble det mye prat over kartbladene jeg hadde tatt med. Jeg håper de fremmøtte hadde en like fin kveld som meg og kanskje kan vi gjenta dette med bilder fra en annen tur ved en senere anledning. Kanskje til høsten?

4 kommentarer:

moroglillemann sa...

Hadde eg vært i nærheten, så hadde eg jaggu komt på det møtet! Lyst å ta med lillemann og samboer på Hardangervidda i sommer og fiske! Aldri vært der nede, og legge opp ei rute på under 1 uke der eg klarer å bære lillemann i meisa :)

Bjarne Heyerdahl Sætrang sa...

Hardangervidda er flott for store og små! :)

Anders sa...

Når kommer du til Ålesund?:)

Bjarne Heyerdahl Sætrang sa...

Hehehe...det blir nok en stund til. Men, kan ikke du holde foredrag der da? Mange flotte bilder fra turene deres har jeg sett ;)

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.