onsdag 17. oktober 2012

Igang som produkttester

Som nevnt tidligere i høst så takket jeg ja til å bli med i Helsport sitt testteam da jeg fikk en slik forespørsel fra denne norske utstyrsprodusenten sør for Trondheim.


Sist uke kom en forsendelse fra Helsport: Ryggsekk, tarp og fjellduk. Ryggsekken, en 65-liter har jeg tatt i bruk allerede og den vil få kjørt seg i månedene som kommer. Tarpen og fjellduken blir med i sekken og tas i bruk etterhvert utover høsten. I dag kom en turbukse Helsport også vil jeg skal gi en tilbakemelding på. Den blir spennende å ta i bruk! Blir både bilder, beskrivelser, mine meninger og erfaringer her etterhvert av disse Helsportproduktene. Stay tuned!

4 kommentarer:

Villmarking sa...

Spennende! Ser frem til å høre tilbakemeldingene dine når de kommer rullende ut :)

Kai Edvard - naturligvis! sa...

Gratulerer Bjarne.Rett mann på rett plass uten tvil.
Blir spennende å følge testene utover.
Mvh. Kai Edvard

Bjarne Heyerdahl Sætrang sa...

Takk for det karer! :)

Andreas sa...

Så kjekt da! :-) Blir gøy å følge med testene dine fremover!

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.