lørdag 9. juli 2011

God service

På turen i Femundsmarka i juni så hadde jeg et lite uhell ved Litlsjøen. Under riving av leiren og nedpakking av telt så skjedde det som kan skje på telttur, nemlig at en teltstang knekker. Et skikkelig smell var det da den knakk fremdeles i stangkanalen i teltet. Hell i uhell så var det et av de små sammenkoblingsleddene som var røket tvers av. Dette er en kjent svakhet ved disse teltstengene har jeg blitt gjort oppmerksom på. Heldigvis var det et ekstra slikt ledd i stangposen og reparasjonen gikk derfor smertefritt.

Vel hjemme fra turen sjekket jeg innom XXL hvor jeg kjøpte teltet i fjor, et Fjellheimen Pro Camp 3 som det kalles, om de hadde inne denne delen. Der kunne de ikke hjelpe. Har hørt mye godt om servicen fra Helsport og en mail dit gav raskt positivt svar. Jeg bad nemlig om et par ekstra sammenkoblingsledd før neste tur. Helsport skulle sende meg noen i posten, helt gratis selvsagt. I dag lå de i postkassen. Da har jeg ekstra med til Hardangerviddaturen. Litt tryggere med reservedeler med. God service fra Helsport.

Uhell ved Litlsjøen i Femundsmarka

Reservedeler kom i posten fra Helsport i dag. God service!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.